KUNDPOLICY
Våra kunder känner stort förtroende för oss.
Vår verksamhet präglas av en öppen och rak kommunikation, både mot kunder och medarbetare.
Eftersom vi är en liten organisation kan vi ge snabb och personlig service.
Hos oss är kunden alltid i centrum. Vi strävar efter långa och stabila kundrelationer.
Vår kundfilosofi, som genomsyrar hela vårt företag, innebär att alltid erbjuda professionell, ansvarsfull och personlig service samt att alltid leverera i tid.
Från offert till avtal.
Vi försöker alltid träffas personligen i samband med offertförfrågan. Utifrån era önskemål ser vi tillsammans över ert behov av städning och andra extra tjänster.
Inom kort erhåller ni en offert med städinstruktion. Om ni väljer att teckna avtal med oss kan vi starta uppdraget med kort varsel om så önskas.
Tydlighet och fasta rutiner.
Vi försöker eftersträva tydlighet i våra instruktioner och rutiner. Alla anställda har personligt ansvar för sina ordinarie städobjekt. Det innebär att du som kund kan känna en extra trygghet, eftersom ni lär känna den personal som städar hos er.
Det innebär också att personalen får mycket god kännedom om respektive städobjekt.
Hos oss kan du ringa när som helst -om var som helst.
Oss ringer du när du vill lägga upp en plan för hur vi kan stödja er under byggets gång eller när något oförutsett behöver lösas akut. Vi är flexibla och ställer upp även med kort varsel.
Vårt team med över 60 engagerade och proffsiga medarbetare hjälper dig som städare att lösa alla tänkbara problem.
Cardinalis Miljövård AB anser sig helt kapabel att med sin personalstyrka och organisation kunna genomföra uppdraget hos er med högsta kvalitet.